.
×
 x 

Košarica je prazna
Košarica
Košarica je prazna

KONTAKTIRAJTE NAS NA 041/63-88-61
PIŠITE NAM NA INFO@SKOSAL.SI

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine skosal.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Spletno trgovino skosal.si upravlja SKOSAL Aleksander Lorenčak s.p., v nadaljnjem besedilu "prodajalec". Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo da ne uporabljate spletne trgovine.

Cene

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Podjetje Skosal Aleksander Lorenčak s.p. je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določenih veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko obvestilo o predvidenemu datumu dostave). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Način plačila

Podjetje omogoča plačilo po predračunu.

Stroški poštnine

Strošek poštnine je odvisen od količine nakupa izdelkov in je izražen v predračunu. Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:
- v teku akcije, katera izrecno poudarja brezplačno poštnino,
- ko je pri artiklu drugače navedeno (poštnina vključena v ceno).

Naročilo blaga

Naročilo je možno preko večine komunikacijski kanalov (spletna trgovina, email, telefon, Facebook...).

Postopek naročila oz. nakupa

Naročilo lahko oddate tudi kot gost in registracija ni obvezna. Kupec izbere artikel ga doda v košarico, nato gre v košarico (preko gumba pregled košarice) ali pa preko klika na košarico, zgoraj na desni strani. Nato lahko še enkrat popravi količino, ali odstrani določen artikel, klikne gumb naprej, določi način plačila, in vnese podatke za dostavo. Po potrebi lahko dodate tudi kak komentar. Sledi  zaključek nakupa, s klikom na gumb potrdi naročilo. Po oddanem naročilu kupec prejme email z vsemi potrebnimi podatki o dostavi. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V elektronskem sporočilu pod zadeva vtipkajte PREKLIC NAROČILA. V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca.

Dobava blaga

V primeru, da je dobavljivost artikla označena na zalogi blago prejmete v roku 2-3 delovnih dni, o točnem datumu ste obveščeni preko emaila. Poleg blaga kupec prejme morebitna navodila ter račun, ki velja kot garancijski list. V primeru da blago ni na zalogi bo kupec v roku 2 ur po oddaji naročila obveščen kdaj bo blago dostavljeno. Za dostavo skrbi GLS.

Vračilo kupnine

Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 30 dneh po prejemu artiklov. Gotovinskih vračil ne izvajamo.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe ali stika s tekočino. Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče. Izdelek bo posredovan na pooblaščeni servis, kjer bodo ustrezno odpravili nastale napake.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli posredovani tretjim osebam, razen v primeru, če bodo le-ti potrebni za obveščanje glede dostave ali reševanja reklamacij, se pravi v vašem najboljšem interesu. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pravica do odstopa od pogodbe

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 15-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na email, telefon da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži, nespremenjeni količini ter brez močnega vonja. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo. Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih: če je blago poškodovano, umazano, ima močan vonj ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino) v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve v kolikor je uničena, umazana ali mankajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat) v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga. Trgovec bo vsak nepravilno vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in SMS sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, akcije promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih. Jasno bo predstavljena možnost in način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

E-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

Avtorska zaščita

Vsebina spletne trgovine www.skosal.si, vključno s podatki, opisi izdelkov, grafično podobo, tehnologijo, slikami izdelkov ter ostalimi nenaštetimi elementi na spletnem mestu ponudnika so last podjetja Skosal s.p., ter zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega izrecnega pisnega dovoljenja podjetja Skosal s.p.. Kršitelji avtorskih pravic bodo ustrezno sodno preganjani.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

O nas

Skosal je podjetje, ki deluje na področju obnove vseh vrst površin. Ustanovljeno je bilo leta 1992 in je iz lokalnega podjetja, ki je ponujalo zgolj čiščenje kamnitih površin, je danes v svoj sortiment dodalo še številne druge storitve.
Pri svojem delu stremi k uporabi sodobnih in najkakovostnejših materialov.

Kontaktne informacije

Skosal s.p.
Migojnice 52, 3302 Griže
Tel: 00 386 3 5 71 87 47
G: 00 386 41 63 88 61
F: 00 386 3 7 10 04 46
info@skosal.com

Obnovimo od temeljev do strehe

obnova obnóva  -e ž (ọ̑) glagolnik od obnoviti:
obnova hiše, proge; priskrbeti sredstva
za obnovo

Ni lepota zgradbe tisto,
kar bi morali gledati;
konstrukcija temeljev
bo prestala test časa.
(David Allan Coe)


Smo družabni

Naše aktivnosti lahko spremljate tudi na FB in Linkedin.

Facebook stran - Skosal s.p.

 linkedin Skosal
 
Google Plus | Referenčni objekti podjetja Skosal s.p.

Kontakt

SKOSAL s.p., Migojnice 52, SI-3302 Griže

T: 03 57 18 747

G: 041 63 88 61

Fax: 03 71 00 446

Kontakt  

Skosal s.p. Lorenčak Aleksander, Vse pravice pridržane ©2015